white




måstemåstemåste bara skriva något här idag för idag:har det snöat!!!!!!! alltså sweet baby jesus vilken lycka jag kände när jag klev ut ur lägenheten idag, lite småförsoven och superstressad, och fick se täcket av snö på marken :,) lyssnade på jullåtar hela vägen till jobbet och brydde mig inte ens över att jag blev lite sen lol

efter jobbet mötte jag upp kristoffer på vapiano för att festplanera lite (och äta en himmelsk räkpasta mums) och efter det åkte vi till gamla stan och vandrade omkring ett tag. nu har disa och jag tänt ljus i hela lägenheten och ska la snart sova. den här helgen kommer förresten bli asbra!!! ah kram på er iallafall och god jul i förskott hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0