uk part 2


Nästa stopp var Plymouth och Chloe och det var så sjukt jävla bäst att återförenas med henne igen efter 3 månader ifrån varandra.


På fredagen gick vi ut o hade en liten födelsedagsmiddag för Nathan! Så kul att se honom igen också!

Me and the birthday boy

Fredagen var helt sjuk och ganska blurry lol så vidare från en grym dag till nästa:





Dessa två tjejer har gjort min helg helt perfekt. Hayley och jag träffades för första gången i fredags men känns som hon varit en del av the princess squad från day 1! Minns fan inte senast jag skrattade konstant i 3 dagar lol.


Träffade även Ollie och Polly bl.a.! Så skoj att hänga med Sunny beach kompisar igen.


Och Harry! Bra grabb!

Och nu mår en lite såhär.

Är så glad att jag har så jävla roliga och bra vänner. Mår som bäst när jag är kring såna här människor, ska se till att jag är det mer. 

Annars har jag kommit in på en medicin, anantomi-och fysiologikurs i Örebro i vår som jag tackat ja till, tillsvidare. Så skönt att veta att man har en liten plan när man kommer tillbaka från denna resa. Imorgon flyger jag till Indonesien *aaaahrjjdjajslfjlaäaoöäiiiiuhvhhhhh*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0