hejhejhej


I tisdags var jag på Kimpans pojkväns brors releasefest. Elias heter han och han kommer komma riktigt långt. Har inga ord. Elias - Revolution på Spotify 

Och igår hjälpte jag min bror placera ut sina tavlor inför hans stora event på lör - invigningen av hans utställning "I John Bauers skogar" 

Jag själv kommer sitta på ett flyg mot Marocko då(så himla bittersweet buhu) men 15-16åriga jag hittar ni där på 4 av tavlorna. Åk förbi o titta!! Galleri Sjöhästen på Lidingö 12.00-16.00

Och så fortsätter jag jobba på o älskar det så himla mycket. Idag till exempel tog vi en promenad till Nacka Reservatet, drack kaffe i solen och lekte pepparkakskull 


Sen promenera vi tillbaka till förskolan och spenderade resten av dagen åt att hänga på gården, servera pannkakor och rita med kritor på asfalten. Alltså fattar ni? Livet 

Trots att min mobil blev stulen i helgen(o att jag därmed blev av med mina två senaste år) och att jag är ganska trött just nu så kunde jag inte bli mycket mer glad. Älskar min arbetsplats och sjunger massa och har fina människor omkring mig och på lördag åker jag till Afrika. Hoppas ni mår bra och njuter lika mycket som jag över att våren är på g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0