1 advent


Ännu en vecka har gått. Det blir bara mörkare o mörkare o jag vill bara mer o mer dra ifrån detta land/kontinent hiho.



Det har dock varit en mysig vecka för hann delvis med en fika tillsammans med Nico o lille hunden Harley som hon var hundvakt åt. Vi drack kaffe o prata lajf -- Nico tycker jag om så mycket.


Sen var det fredag då blev jag gla! Efter att ha sprungit omkring i affärer efter jobbet åkte jag hem o fixade till mig för skulle ut på middag.


Tillsammans med Nico, Henke och Jonte på tacobar. Åt gott, drack vin o prata massa innan vi gick vidare till Lilla Örebro.



Där drack vi goda drinkar. Sen blev det öl på Bells innan vi avslutade kvällen hemma hos Henrik. Fina mänskor detdär!



På lördagen tog jag med alla grejer som inte ska med till Asien till mamma o mormor i Degerfors där de ska förvaras under tiden jag är borta. 

Helgen har spenderats med dessa två mumintroll. Ätit pizza, tittat på Jack Frost, varit på liten julmarknad och kramats för sista gången på några månader. Åh vad jag kommer sakna dem. 


Annars börjar jag få lite resfeber och i samband med det börjar det kännas som att en riktigt feber är påväg vilket verkligen inte passar sig just nu. Imorgon börjar min allra sista jobbvecka på väldigt, väldigt länge. Ganska sjukt. 
Glad första advent på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0