lille helgen

Hejsan svejsan här kommer en helgsuppdatering: 

I fredags mös vi här hemma, jag och hela extra familjen. Kollade idol och skrattade massor och njöt av varandras sällskap men det har jag inga bilder på så vidare till lördag: 


For iväg till lille Drinkolina och hennes boy Mange för inflyttningsfest. Kul vare! Speciellt roligt att Sofie var där också!!!!! Oh the joy!!! 

Såhär såg en ut 

Och såhär vaknade jag I morse <33333 Bredvid en Sof och en Nico så mysigt så. 

Idag har Amanda och jag flängt runt lite på marieberg köpcentrum och nu tänkte jag tappa upp ett bad för ugh how I need it. Kram på er och tack för en fin helg alla inblandade! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0