dimmigt

Kändes lite som att denna vecka stod stilla, men så kom äntligen helgen o tur var väl det.

Den började med synundersökning och fortsatte med film&burgare hemma hos Karin o Marc med Mimmi o hennes ursöta lilla valp. 


Lördagsmorgonen bestod av en 5-stjärnig brunch made by Karin and myself. Så gott!!

The never-ending dimma som verkar bestämt sig för att hänga i Örebro ett tag. Det gör mig inget alls för tycker det är ganska mysigt och hellre detta än regn am I right

Sem blev det dax för en liten dejt med finaste Nicolina. Drack ett par glas vin var på Fratelli innan vi vandrade hem till henne en stund.

Oså gick jag iväg till Pitchers där Karin och Marc väntade. Vi spelade bowling (!!) och drack öl. 

Idag ligger jag halvt döende i Karin o Marcs soffa o tänker inte röra mig härifrån på ett tag. Hoppas ni haft en bra helg! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0