höstlöv&amerikanska skräckhistorier


Tjosan! Snabbpreview på senaste dagarna. Bild 1 är dock lite äldre o är från när Amanda o jag var i skogen o plocka svamp(läs:2 svampar var typ) Bild 2 är jag i room2 hoodien som är min allra käraste ägodel denna höst.

En bild jag tog när Åsa och jag var i bilen påväg till jobbet. Alltså ser ni detta?? En VÄGG av dimma. Så himla creepy och mysigt. 

Det enda min kropp pallar med atm är att jobba, äta, springa, sova och ta selfies. Productive lifestyle. 


Igår lyxade vi till de lite, Åsa och jag. Hällde upp varsitt glas vitt framför tvn och American Horror Story. Började titta på den serien för ett tag sedan fast kom aldrig riktigt in i det, men efter att Nicolina pratat så gott om den tänkte jag det var värt en andra chans. 

Och nu ser en ut såhär. Gick upp några minuter tidigare idag för att lägga lite bassmink eftersom vi har fotografering på förskolan idag... lol... sminkar mig aldrig till jobbet så ska bli intressant o se om de små liven känner igen mig.

Klart slut hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0