great britain

Ok så här kommer en uppdatering om min resa till Storbritannien. 


Första stoppet var hos my little princess Chloe! I Plymouth! Min homie bakom baren i Sunny Beach. Det är inte ofta jag stöter på människor som jag känner direkt att jag inte kan få nog av men här har vi en sån iallafall. Första dagen åkte vi på roadtrip!

Och Devon är ju bara det charmigaste lilla landskapet nånsin. Vi stannade till vid strandrestaurangen the Winking Prawn o käkade lunch.



Dag nummer 2 drog vi på en playdate med Nathan!! Oxå kompis från SB. Vi åkte rodel(älskar rodel!!!) och käkade sen lunch på Nando's. 


*Sightseeing*

Sen var det dags för mig att åka vidare. Herrå Chloe!!!

Åkte till Wales för att hänga med denna resten av veckan.




Förutom att Adam o jag lyckades bocka av 13 filmer hängde vi mycket med hans fina familj och hann även mysa med John och Dan(också två kompisar från SB). Swansea är himla fint och Adam är ganska fin han också :--) 

Sen åkte jag hem på torsdag morgon buhu. Det var lite sorgligt men kommer ju se dessa bra mänskor snart igen. O det var storbritannien för denna gången det! 
Trackback
RSS 2.0