twenty two years

(OBS: längsta inlägget thats ever been made sry)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag är det 29onde augusti 2016 aka min födelsedag aka jag är nu 22. Jag kollade igenom _alla_ mina foton för några dagar sedan(min mobil krånglar & massa bilder etc har försvunnit så är därför uppe i en hysterisk säkerhetkopieringsperiod, därav bildbomb lolz), och insåg vilka fantastiska 22 år jag haft. Så mycket jag fått se och göra och så många människor jag stött på. 22 låter så jävla fjuttigt men ändå känner jag mig apgammal. Fan vad mycket en hunnit med. Är så otroligt tacksam för livet.
Och nu är det dags för nya äventyr!!! Wihu!! Ångrar inte en minut att jag valde att lägga dessa tre åren efter studenten på att jobba och resa och *växa som mänska*, det är ju tack vare det som sitter här idag. Ah nä nu ska jag sluta va en cheeseball och gå och köpa lite födelsedagsbrunch åt mig själv! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0