hej hej hemskt mycket hej

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hejjjj! Satan vad mycket som händer nu. Förra veckan repade vi maniskt de sista dagarna innan våra auditions/assessments, och det var så himla kul. Älskar rep! Vill repa hela tiden! Bästa grejen ju. Hur som helst så gick det bra! Auditiondagarna var SÅ roliga, och jag kände mig väldigt nöjd med min insatts i de 5 band jag var med i. Utöver det har jag senaste tiden bara myst mer än nånsin med mina fina klassisar, druckit glögg(GLÖGG!!) på the German Christmas market som tagit över centrala Bristol nu under juletid(så mysigt så), varit och sett Hang Massive live(helt fantastiskt), varit stolt över att Pizzarova nyligen blev utnämnd till att ha den bästa pizzan i Bristol, lunchat med mina vocals-tjejor, besökt Karin och Marc i Ivybridge där vi även hade en liten asien-reunion med John(!), blivit bortskämd med fin middag på fin restaurang, sett fina Georgia uppträda tillsammans med bästa Harry och Pelle på Blue Lagoon, varit på Nick Harpers konsert i vilken Isaac spelade trummor(grymt!), och bokat hembiljett till Sverige woho! 
 
Men roligast av allt som har hänt på senaste tiden är väl ändå att mitt band och jag blivit utvalda att uppträda på BIMMs End of Term Gig nästa vecka! Hur sjukt?! 150 band gick på audition, 20 blev utvalda, och lilla jag var en av dem. Så på torsdag står jag på scenen i Trinity Centre och sjunger för lite omkring 1000 pers. Ni vet, som en gör. (????) Sjukaste nånsin. Annan kul grej är att ett av banden som jag var backing vocals i OCKSÅ kom vidare, så har två uppträdanden på torsdag. Vad är oddsen? ÄR SÅ TAGGAD! Bästa sättet att avsluta min allra första termin på British and Irish Modern Music Institute i alla fall, om ni frågar mig. Det var det hela! Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0