back to the beginning


Som ni vet flög jag till Phuket förra veckan.



För att hänga med dessa två älsklingar i några veckor!! Mamsi och broris! Yayy!

Vi bor i finaste lägenheten i Kamala med privatpool och tre sovrum. Man ba: :,,,,,,) 

Att vara tillbaka i Patong och på Bangla road. Alltså ni fattar icke. Så sjuk och bra känsla.



För ja, titta vilka jag fått hänga med igen!!! Gråter!! Så sjukt att återförenas med Sofie och Carro och Dylan etc på Stockholm Syndrome efter all denna tid. Såå SJUKT. 

En dag hängde vi på stranden och spelade Beer Pong och talade minnen. Och då fick jag träffa Marsh igen också!! Alltså!!!! 



När vi inte hängt på Bangla har vi suttit vid vår pool och spelat gitarr och sjungit typ. Myjs.

Och jag har visat runt min fina mamma i Patong. Så knäppt att se henne i den här miljön. 

Har även börjat läsa Alex och Sigges bok "Tid"!!!! Bästa mamsi köpte den till mig på Arlanda! Så gla!!


Och såhär har de senaste dagarna sett ut. Varit instängd på mitt rum och sjungit o sjungit o sjungit, och igår skickades lite videoauditions in. Är livrädd :):):):)

Hoppas ni mår bra älskisar, kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du skickat in auditions till?? Sååå nyfiken!! :)

2016-02-14 @ 11:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0