kallt


Hola! Kall kall Sverige-uppdatering:

Började mina första dagar här, hos lille pappsen på västkusten.



Sån himla rofylld plats. Tog promenad till vattnet, satt på brygga och lyssnade på tystnaden.



Och när jag inte gjorde det satt jag på altanen i solen, drack kaffe(svenskt kaffe<333) och läste körkortsteori....Zzz....

Och åt avokadotoast!!! Saknat!!



Lilla pappi och jag. Vi övningskörde endel längs vattnet på Orust och stannade till då o då för att njuta av solen. Bra kvalletid.

Det var några fina dagar hos pappa och Annica, sen vidare till Värmland.

Här har jag nu varit i några dar o hängt med mormor o mamsi! Vi har det så bra tillsammans, vi tre. 

Idag har jag sjungit hela dan o spelat in videoauditions igen o det är ju så himla energikrävande *gäsp* Fick en fråga tidigare angående vilken skolan det är jag försöker komma in på: vill inte berätta för mycket innan jag vet hur det blir lol, men eftersom jag kommit vidare till nästa steg efter förra audition så kan jag iallafall berätta att det handlar om ett riktigt bra musikinstitut i England, och det vore helt 7kt om jag kom in. Skickade in min slutgiltiga audition idag, så nu får en bara vänta och se. Hoppas ni mår bra kåmpizar, kram! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fy sjutton vad häftigt Sally! Vad grym du äääär <3

Svar: Haha åh gulle du, ja jag hoppas verkligen på att det räcker hela vägen! Durå lil miss psykolog!! Hoppas allt är bra med dig💘
None None

2016-03-01 @ 08:15:28
URL: http://heysofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0