~~~~~~~

I söndags gick Amanda och jag till Sorella för att catcha up lite. Vi beställde in en varsin jordgubbslemonad som var så djävulskt drömmig.

Vi satt där i några timmar, åt godaste plocktallriken och pratade strunt innan vi avslutade kvällen med varsin kaffe på Paolos. Så mysigt så. 
 
Dock hade jag såna himla problem med att sova den kvällen, så när klockan tillslut blev 04.00 och jag inte sovit en blund och hade världens energi så gick jag till gymmet??? Körde det hårdaste passet jag nånsin gjort tror jag. 
 
Var hemma i sängen igen 05.30. Höjden av insanity verkligen.

I måndags mötte jag upp med denna lille snygging och Sara!

Vi köpte varsin power-juice från Josbaren och satte oss i Stadsparken.


Så gosigt att hänga lite med Sara och Malte! Och stadsparken är ju så fint såhär års!! 

Hann även med en fika med fina Becka som jag inte sett ordentligt på år(?). Pratade om allt möjligt i någon timma innan jag tog bilen till värmland. 

Spenderade ett par dagar med detta lilla mumintroll, och min bror som var förbi en sväng. Här hade mormor och jag köpt jordgubbar och tagit bilen till stranden i Degerfors. 
 
Så härlig miljö ändå. 
 
Har kört bil oavbrutet sen jag fick mitt körkort förra veckan. Det är ju så fruktansvärt roligt!! Sån frihet att kunna köra till gymmet, affären, eller som igår; till Madde kl 22 för spontan filmkväll. Underbart. 
Nu är jag i Stockholm! Imorgon ska nämligen mina tre bröder och jag åka till mormors sommarstuga i Finland. Jag har inte varit där sen jag var 9? 10? Ska bli så jävla göttigt att få spendera några fina dagar på landet med de bästa männen i mitt liv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0