äpplet mitt

 
 
Just nu sitter jag nere i restaurangen på vårt hotell i Bristol. Ska precis börja plugga lite körkortsteori *gäsp* 
Ville bara visa min nya lilla leksak som jag glömt berätta om! Fin va! Hon blev min för en vecka sen idag och vi har haft 7 fantastiska dagar tillsammans hittills :--)
Imorse skiljdes Chloe och jag åt återigen buhu. Hon kom hit igår hela vägen från Plymouth för att spendera en dag med mamsi och mig. Så kul att få krama på henne igen och framtidsplanera lite. Så bra/jobbigt när man har fina vänner utspridda lite här och var i världen. Ah det var allt för nu! Nu måste jag sätta igång och läsa om trafikregler och motorbromsning *gäääääääääääääääääääsp* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0