British and Irish Modern Music Institute



Det här är ju bara helt sjukt.

Nämnde nån dag här att jag sökt till en musikskola i England. Ansökningsprocessen har varit igång sen i december för min del, en så hiiimeeelaa lång process. Men så värt det, för nu är jag där. Nu är jag inne??
Till hösten kommer vara en student på Storbritanniens och Europas största och ledande institut för Modern Musik. Jag flyttar till Bristol för att spendera tre år fyllt med musik och sång och pure lycka ------- *gråter*
De som känner mig vet hur mycket jag älskar att sjunga och att det här är superstort för mig. Det är ett enormt steg i en så sjukt spännande riktning och jag känner mig så redo och stolt! Fy FAN vad kul!!!!!!!

Kolla här om ni vill veta mer om skolan(kolla på filmen, den e nice): http://www.bimm.co.uk/about-bimm/

Firar med lite fruktsmoothie och lite glädjetårar och sen körkortsteori woho hej! 

Kommentarer
Postat av: Fia

Shiiiiiit vad cool du är Sally! HEJA HEJA HEJA DIG!!! <3 & GRATTIS såklart!

Svar: Haha åh tacktacktack Sofia!! Känns ganska fantastiskt! Puss på dig <3
None None

2016-03-17 @ 13:34:59
URL: http://heysofia.devote.se
Postat av: Jonna

Asså så coolt!!! Kommer ihåg hur försiktig och blyg du var när vi var yngre (med att sjunga) och kolla vart du är nu!!! DU ÄR BÄST <3

Svar: Hehe ja, har ju förhoppningsvis vuxit lite sen dess :,,) men visst är det knäppt, är så himla lycklig verkligen. DURÅ Jonnis!!!! Tack vännen, verkligen<3!!
None None

2016-03-20 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0