England 2.0



London var ju så himeeelaa najs. Men efter 4 dagar där var vi superpepp på att åka vidare till Bristol.



Vilket var en så mysig stad!! Lite Örebro-känsla fast mycket större och mycket mer att se o göra såklart. Ett place som är känt för att vara väldigt artsy med väggmålningar/graffitikonst överallt blandat med små söta gränder o pubar där det spelas livemusik varje kväll. Älskare!!

Verkligen ett ställe för mig. Här var vi på en marknad som var mer som en garageloppis. Fanns allt från gamla fåtöljer till vinylskivor och hemmagjorda konstverk. Vinylskivorna var 1 pund styck så vi fick med oss några.



Chloe kom förbi en dag som sagt! Så kul o se henne igen <333

I onsdags fyllde mamma år och det firade vi med finmiddag!!! Det var gos. Har ingen bild från det så här är en från när vi åt en go go lunch.

Och i lördags besökte mamma och jag BIMM Bristol! 

Och hehe, ah, igår var det meningen att vi skulle flyga hem till Sverige, men vi missade flyget??? Haha lol?? Vi gjorde iallafall det bästa av situationen o åkte in till London för att se THRILLER Live!!! Gryyyymt!!!! Inte riktigt som att se Michael himself(buhu) men sjukt bra imitation!

Och nu är jag i Sverige. Sitter på tåget påväg till Borlänge för där ska jag bo i två veckor och lära mig allt om o köra bil 8--) 

Kram kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0