#####

Hej kompisar! 
Hur mår ni? Själv vandrar jag omkring på denna planet med världens lyckorus i hela kroppen. Allt är så bra nu. 

Tänkte dela med mig av en film(lol den blev så himla klyschig men men) som mamma och jag pysslade lite med när vi var i England. Lekte med min nya dators filmredigeringsprogram vilket vi fann very amusing hehe. Nu har jag slipat lite på den och såhär blev det. En film om mammas och min resa till England! Om ni inte visste det så är min morsa världens bästa. Hon är så stark. Vi har klarat oss igenom rätt tuffa grejer tillsammans, och hon min absoluta bästa vän. Så den här filmen är för henne. Tack mamsi för att du fortsätter vara den starka, peppande, roliga människa du är. Älsk dä <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0