~



Bild 2: från i tisdags då jag åkte in till Örebro o hängde med Nico. Saknat henne så himla mycket och är så gla att vi har denna våren tillsammans(och att jag fick träffa lille Otto äntligen!!) Bild 1: snapchat effects making me *fabulous*

Åkte även förbi min extrafamilj ut i Marieberg för att fira Amanda som fyllde 23! Har ingen bild fr det så här är en från då jag i onsdags hängde hemma hos Karinsko under deras nya tavla köpt i Kambodja. 

Så gosigt att krama på Karin igen, klarar mig inte utan henne för länge. Sen mötte jag upp Jonte på Paolos över en fika som efter några timmar övergick till en middag. Mys var det! 



Igår gick mamsi och jag runt o gjorde ärenden på stan. Bl.a. köpte hon mig ett par Stan Smith dojjor :,) Tack mammi :,,) 

Och nu är vi påväg mot Göteborg för idag kl 6 flyger vi till London! Yay! Ska bli så underbart att komma iväg, bara mamma och jag, gå på musikaler och sitta på kaféer. Drömmig getaway. Kram på er kåmpizar! Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0