såhär hare sett ut

 
 
 
Hej hallå här kommer en glad uppdatering! 
 
 
I veckan har jag som sagt pluggat en himla massa körkortsteori och kört en himla massa bil. En dag satte jag mig på Peace & Love café och läste läste läste(+drack kaffe) i flera timmar. Myjs.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter min sista körlektion i fredags hoppade jag på tåget mot Värmland. Hade tur o stötte på Moa på stationen, så vi spenderade hela tågresan åt att prata o catcha up. Saknatna so very much!
 
 
Fredag kväll: fest hemma hos Maddes pojkvän i Karlskoga m massa ölspel o kul folk. Var en jävla fröjd att träffa Madelene igen efter att inte ha fått se henne på cirka 7 månader!!!

 
 
Och såhär spenderade jag min lördag: först netflix and chill+påskrisjakt med Karin och Moa, och sen vin+prosecco+prat från ca kl 22 till 04 med och hos Nicolina. Ganska perfekt dag om jag får säga det själv. 
 
 
 
Vaknade upp breve Nico i hennes lilla *jungle apartment*, och när vi samlat energi gick vi till willys för att köpa frukost. Se så mys det blev. Drank coffee and gossiped i några timmar innan vi begav oss upp på stan en sväng. Love that gurl <3

Nu är jag hos Karin och Marc och vi har ätit tacos och kollat serier hela eftermiddagen. Så bra o vara återförenad med mitt favvopar igen. Imorgon åker jag dock tillbaka till Borlänge och påbörjar vecka nr 2 av intensivkursen. Hoppas ni mår bra kompisar! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0