they say I'm young


Förra veckan när en satt helt uppslukad av körkortsteori på peace&love café i Borlänge.

Mycket har hänt sen dess: bl.a. kapat håret(!!) och flyttat in i en vit liten drömlägga på Köpmangatan i Örebro(!!!!!)

I fredags fick jag gosa med dessa två favoriter som jag inte träffat på så länge! Saknar dem fanimej jämt. Allt känns som att det är som det ska när vi är samlade. Fina munksälskompisar<3 

Mamma o jag firade påsk med våra soulmates familjen Käll. Åt gott o skrattade hela kvällen. Det är bezt.



Och i söndags flyttade jag in i lägenheten. Då bjöd jag över nico på inflyttnings/söndagsmys.

Gullige Otto var med! Och hur bäst är det inte att vi bor granne nu!!!? Så lycklig.

Och idag började jag min kurs på universitetet: Medicin, Anatomi och Fysiologi. Är SÅ taggad då detta är grejer som intresserar mig mucho mucho. 

Livet faller sakta men säkert på plats. Känns knäppt att läsa om celler o leder när jag nu vet att jag kommit in på min drömutbildning till hösten som har o göra med något helt annat, men är så pepp på att få använda hjärnan lite igen o testa på svenskt uni-life innan jag drar. Hoppas ni haft en fin påsk kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0