overwhelming

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?"((89"(002+kflsöd
Hörni. Jag vet ju inte ens vart jag ska börja. De senaste veckorna har varit helt ofattbart fantastiska och händelserika och overkliga och har bara för mycket att berätta. För att korta ner litt: har jobbat massor, börjat uni(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), flyttat(!) till Kings square studios(ett studentboende som ligger granne med BIMM hehe) och har numera eget kök plus toalett oh praise the lord, fixat ny iphone(!), skaffat keyboard plus ukulele(!!), varit på open-mic, druckit afterschoolöl med BIMM-kompisar, spelat playstation, varit på hemmafest, varit en proper fresher under freshers week, kombinerat vin och jam vilket är livets grej, haft masterclass med beyoncés bassist(mmhmmmm), haft Chloe på besök två helger, gjort mina första uppträdanden på scen, börjat sjunga i kör, sett James Vincent McMorrow live(!!!!!!!!!!!!!!!!) och träffat så otroligt många helt fantastiska mänskor/musiker som inspirerar mig så mycket och gör mig mucho happy every day :,) Drömmen också att bo i ett lägenhetshus där majoriteten är ens klasskompisar som man bara kan springa en trappa ner till om man har tråkigt eller behöver lite mjölk. Kan fortfarande inte riktigt greppa att jag bor här nu. Här ska jag vara i tre år, jag ska sjunga varje dag och få ha detta som min vardag framöver. Det är inte klokt hörni. 

Saknar er där hemma så mycket!! Men snart kommer jag hem och kramar på er. Nu vet ni iallafall att jag mår bra och att jag lever. Ska försöka uppdatera mer(men kan icke lova för sociala medier blir lätt lite bortprioriterat här borta hehe). PUSS OCH KRAM PÅ ER! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0