bristol

 
 
 
 
 
 
 
Hejhejhej! Hoppas ni mår bra! Har varit helt uppe i att komma in i mitt nya liv här borta, men nu är jag här igen!! Hej!!! Har snart bott i Bristol i 3 veckor. Det är väldigt länge sedan som jag fått så mycket egentid, chans att bara vandra runt på gator, sitta på kaféer i timmar, skriva, tänka och ba va. Det har gjort mig så jävla gott tror jag. Har inte bara latat mig och njutit av some me-time utan sen jag kom hit har jag grejat massor med mitt rum, fått två jobb, druckit Bristolian cider med nya vänner, fixat gymkort, hängt med min moster(som bara bor en timma härifrån! Dröm!!), fixat med bankgrejer/annat tråkigt och lärt min mormor hiphop-moves med min kusin på ett bröllop. Aleesha, min halvkusin, gifte sig nämligen i helgen. Sån otroligt vacker dag. 
 
Det var det!!!! Nu vet ni att jag lever iallafall, och att jag mår bra. Den här veckan kommer bli rätt så intensiv pga jobb nästan non-stop med undantag från lite öl-häng på tisdag kväll. Men det ska jag nog klara av. Och snart börjar freshers week och sen skolstart ah ma gaaddd! Har ansökt om CSN-lån för musikinstrument(keyboard och mikrofon), så så fort det kommer in på kontot ska jag börja dona med min hemmastudio. Hur 7kt är inte det då? Tack CSN för att ni *make a dream of mine come true* 
 
Kramkramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0