welcome to montpelier

 
 
 
 
 
 
Plågar mig lite att ens lägga upp dessa bilder pga sämsta jävla kvallen i hela världshistorien but thats tyvärr all i got atm. Min lille iphone gav upp för några veckor sen så har levt med en gammal, jättedålig samsung på senaste tiden. It slowly kills me för har inte kunnat tagit några fina bilder alls här borta pga det :--/ Buhu
I alla fall; HEJ! Mår så himla bra. Är väl egentligen allt jag ville säga. Har så himla mycket för mig här borta konstant att jag försvinner lite från sociala medier - vilket egentligen är en bra sak ju. Senaste tiden har jag bollat två jobb-och trivs så himla bra på båda två-, hängt med Nicky och hennes cute friends, druckit öl med arbetskamrater, gymmat och haft första get-togethern med några BIMMare! Så satans roligt att det äntligen börjar hända grejer inför skolstart!! Nu är det bara ca 2 veckor kvar tills uni börjar och är så peppad att få dra igång på riktigt. Förstår fortfarande inte riktigt att jag är här och att detta händer. Dröm. 

Förhoppningsvis har jag lyckats ordna ny telefon tills nästa uppdatering så en slipper dessa grumliga skitbilder. Och hoppas även att ni mår bra kompisar och att ni saknar mig lika mycket som jag saknar er!! Come visit me soon!! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0