last month of the year

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kära ni, nu är det 2017. 2016 har by far varit det finaste året jag upplevt, men det får jag ta i ett annat inlägg för här kommer lite news angåenden årets sista månad: 
December började helt gal1. Sjungandes på en scen inför alla BIMMs elever och lärare och andra viktiga människor mer exakt. Jag har fortfarande lite svårt att förstå att kvällen faktiskt inträffade. Jag är så stolt över mig själv. I början av 2016 hade jag ingen aning om vart jag skulle ta vägen härnäst, kände mig lite vilsen och hade lite trasig självkänsla. Och så nu har jag precis avslutat min första termin på min drömutbildning, och fick dessutom avsluta den på absolut bästa tänkbara sätt. Har redan sett hur små dörrar öppnat bara tack vare mitt första End of Term gig - är SÅ pepp på det som kommer härnäst!
Hur som hur som hur som! Andra braiga saker har ju faktiskt också hänt i December. Till exempel har jag och tre uni-kompizar fixat hus för nästa sommar och framåt(YES SÅ SKÖNT), haft avslutningsmiddag, mött upp mamsen och Ebbsen i London, gått på Richards fantastiska utställning i Mayfair, sett musikalen "Book of Mormon" OCH "The Lion King"(igen, hehe), gått på gayklubben G.A.Y i London med mina brorisar, åkt tillbaka till Sverige och fått krama på några av mina absolut bästa svennar(<3333), firat mini-gosi-jul med lilla familjen, kapat håret, åkt tillbaka till Bristol för att fira nyår med mina braiga BIMM-vänner och för att nyårskyssas på en kulle omringad av massa fyrverkerier. Bra jävla månad, va! Bra jävla år! 
 
Hoppas ni mår bra ni som kikar in här. Puss och kram och gos hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0