but i love you!!!

AAAAAAARGGGHHH!!
Jag visste det! JÄKLA konståkningsföttar, JÄKLA ni! När jag kom hem hade jag fått två paket. 1. de underbara skorna som jag hoppats på att inte vara för små och 2. en supersöt transparent blus. Och gissa vad? Jag fick in foten i ena skon! Och sen... den andra jäkla foten är ju cirkus lite drygt 1 cm större än den ena, MEN detta var inte fallet, utan min fot skulle gått i skojävel om det inte vore för min jäkla skönhetsknöl som täcker hela min häl! Och det har jag fått från konståkningen.... kan ju inte ha några skor alls! Hatar mina fötter hatar dom!


Se! Titta! Dom är på! Men andra var tvungen att vägra... funderar på att gå till en skomakare och be dom göra större utrymme vid hälen! ...........Kan man göra det?:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0