great year





amanda och sally, sälen 2008

Första skoldagen.
Jag ser så jäkla fram emot det här året! Trodde det skulle vara hemskt första dagen, med tanke på att jag inte kände en enda kotte på min nya skola, men idag har jag träffat så många trevliga människor så jag tar tillbaka det. Min klass är super bra. Vi är 34 st så det är en del nya ansikten, men tack vare alla jäkla namnlekar vi höll på med idag känner jag nog igen alla redan. Haha. Det känns helt overkligt att jag direkt efter skolan kunde möta upp Amanda och gå till stan på en halv minut. Helt underbart!! Köpte skolgrejer och lite kläder idag som jag visar någon dag också.

Imorgon från kl. 8.00 har jag el. Inatt bor jag hos Amanda. Har jättemycket att berätta men tar det när mitt liv inte är så hektiskt! Haha ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0