inte dumt

Hej där!
Vilken dag det har varit. Längsta dagen vi har i skolan. Har som sagt jättemycket hål på onsdagar. Två timmar på morgonen. Lite drygt en timme på eftermiddagen.
Första hålet var nästan alla tjejor i klassen på Hells, ett jättemysigt café, och jag och Hanna gjorde klart vårat svenskaarbete. Sen drog nästan alla och jag, Hanna och Sofie stannade kvar och snackade twilight och harry potter. Coola! Dagen gick ganska fort men tog 100 år. Lärde känna pojkarna i klassen lite mera. Satt i caféterian på andra hålet och böt nummer. Alla är verkligen supertrevliga! Börjar stentrivas i min klass. Alla är helt sjuka och vi skrattar hela tiden! Saknar er 9c dock. Ni kommer alltid vara mina pälsklingar♥


Hej Sofie! Haha sötan. Innan våran första spanska lektion ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha, jaa den där bilden vet jag inte riktigt vad jag ska säga om ... ;)

2010-08-28 @ 00:11:38
URL: http://sofiewessling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0