PANICING

Jag har nästan panik inför skolstarten pa mandag. Ser pa facebook att jättemanga redan börjat. Först nu börjar det kännas verkligt! Jag ska verkligen flytta till Örebro och ga i skola där i 3 ar nu. Känns som att börja sjuan all over again fast mycket mycket större!

Imorgon aker vi hem. Lovar att beratta mera om min resa och visa lite bilder här senare. Jag längtar verkligen hem! Mamma, vossen, lagenheten, flytten... Har sa jääääkla mycket att göra innan skolan börjar. Blir helt yr. Det värsta är att jag förmodligen kommer sova i lägenheten söndag-mandag och jag vet inte om elen kommer funka da!!! Och jag BEHÖVER el pa mandag morgon pagrund av manga väldigt uppenbarliga skäl!
Nää ni, nu ska jag göra Stephen sällskap.

Kommentarer
Postat av: jonni

det kommer bli jätte bra vännen! <3

2010-08-19 @ 21:50:01
URL: http://jwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0