you're wonderful and I suffer from sleep deprivation





Kom för en stund sen hem från Jonna. Pratade nyss med mamsi som har varit en vecka borta på jobb-guuud vad jag har saknat henne! Glömmer lätt bort hur mycket jag älskar henne, men när hon inte finns här känns det tomt. Hon är allt för mig, och min bästa vän. Förlåt för allt onödigt mamma ♥

2001

Jag kom som sagt för en stund sen hem från Jonna. Vi hade en liten mysig grillkväll med tjejerna. Var jättekul att vara samlade lite granna igen, trots att mer än hälften av oss saknades. Ni förstår vad mycket jag kommer sakna er va?

Nu ska jag sova! Skööönt! Imorgon blir det jobb 12-19. Skööönt! Oj, det där blev nog fel. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0