hand prints



Min dag har varit jättedålig. "Grät" i skolan, för lite blandade anledningar. Även om det var jättemysigt med godis, chips och tårta på historialektionen var hela dagen ganska stressad. När jag skulle hem åkte bussen IFRÅN mig! Jag stod utanför och busschaffisen bara drog!! Gick hem i kylan, mådde hemskt. Och sen när jag kom hem ändrades allt. Kimbs hade städat hela lägenheten, tänt ljus och tvättat. Gumman. Sen såg jag ett paket i köket och då glömde jag hela jobbiga dagen. Har nu min julklapp från världens bästa systrar runt halsen. Jag började typ gråta för andra gången idag och blev så himla glad. Jag älskar mina systrar, förstår inte hur jag klarar mig utan dem.

Kommentarer
Postat av: moa lillgren

Åh min gostjej! :D <333 Va roligt att du gillade dom :D Visst är dom tuffa! :D <3333 Vi saknar dig så otroligt mycket här uppe, va tråkigt att du inte mått bra! :( <3333 vi får ringas sen, jag missade ditt samtal tidigare... BAJS! :( <33333 Ååååh gumman va jag saknar dig! Puss <333333

2010-12-21 @ 18:19:15
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0