sankta lucia

Har precis gjort klart min del historian som vi ska redovisa nästa vecka. Nu återstår bara teatern och det ska bli så grymt! Hehe.

Missade tyvärr luciafirandet.. Min mobil ringde aldrig, så jag missade första luciatåget, och när jag väl kom dit sa körledaren att det inte gick att vara med i andra om jag inte deltagit i första. Blev jätteledsen eftersom jag sett fram emot det så mycket! Men det var nog bra, min hals har gjort ont sen igår så jag skulle nog ändå inte klarat av att sjunga så rent, hehe, eller?

NOW MY DARLINGS är det mat äntligen. Efter skolan ska jag träna och i'm so looking forward to it! Blev så taggad efter igårs tävlingar. Puss och kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0