santa claus is coming to town






Jul. Det har varit en jättefin dag. Vi vaknade inte allt för tidigt och har sedan dess bara myst. Jag, mina bröder och min pappa. Julmaten var lika god som alla år och presenterna var helt ok. Fick ett presentkort på monki för 800:- (oh, thank you santa!!), ett presentkort på bio 300:- och en jättegullig hjärtring. Imorgon åker vi till mamsen och får lite mera julklappar. Nu ska vi se på en film och mysa halva natten. Trivs. Hoppas eran jul var lika bra som min fylld med mycket kärlek och lycka haha ;) Kram!

Kommentarer
Postat av: moa lillgren

God jul kära syster! Du är så vacker :) <3

2010-12-25 @ 00:25:20
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0