k-fester

Hej gullisar.
Min helg har varit så bra this far. I torsdags var det karrofest. Igår var det klassfest. Karrofesten var jättebra men slog inte förra gången enligt mig, och alla andra tyckte tvärtom. Men min första karrofest blev så lyckad att den här inte riktigt levde upp till mina förväntningar! Well, well, nästa gång ;)


Igår var det klassfest och den blev istället SO OVER my expectations. Vi hade skitkul. Jag och några andra tjejer i klassen köpte 3 papperskassar med godis, dricka och chips!! Gosh. Vi var i en jättestor lokal som hade en liten scen med mikrofoner, karaoke, myshörna, massa bord och stolar... ska jag fortsätta? Vi sjöng, danced our asses off, spela twister och sluta med sanning eller konka någon timma. Min klass är så söt, man vill bara nypa den i kinden och gulla med den. Typ så söt. Åkte hem med buss tillsammans med några i klassen runt 11 eftersom vi inte kunde vara där längre än så(synd!!).










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0