catwomen

Vi har nog världens gulligaste katt! Haha! Jag låg i sängen och kollade runt på internet, så kommer lilla Elsa och så ligger hon på min mage. Hon börjar leka med mitt hår och naffsa på mina fingrar. Och så är hon så söt att jag bara måste ta kort på henne med webben, och då tittar hon in i kameran, fortsätter att leka med mitt hår och sen tar hon tassarna i mitt ansikte och slickar mig på hakan när jag pussar henne på nosen. Naaw min lilla ängel! Jag som inte alls tyckte om katter förut är helt förälskad i dem nu, iallafall i Elsa. Ni anar inte hur söt hon äääääääääääär!

Haha jag gjorde nyss ett inlägg om en KATT. Hoppas jag inte tråkar ut er allt för mycket. Kolla bilderna vi tog:


Tå tööööööööööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0