FORGODSSAKE

Näääääääee. Nu har jag varit sjuk i snart 2 veckor. Första veckan: Rimbo. Andra veckan: Tjeckien. Nej hörni, det här är ta mej fan den FJÄRDE veckan jag är sjuk! I rad! Har inte varit sådär superdupersjuk dem senaste dagarna så jag inte orkat röra mig, men jag har nyst och snorat och haft lock för örona och haft halsont. Och så vaknar jag idag och det är 10 kg värre! Haaaaaaatar att vara sjuk, och jag med mitt kassa imunförsvar får lov att vara det jämt.

Hoppas hoppas hoppas jag blir bättre tills imorgon! Ska till kolmården då med Pappa, Ebbe och Fillan! Sen åker vi vidare till stockholm på kvällen, sover där, åker till Grönan med storebror Richard på torsdagen, gör något kul på kvällen, sover där en natt till och åker hem på fredagen. Nääee det får jag inte missa!!



Hahahaha....................... vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0