foton tagna, glass uppätet, lägenhet fixad





"Back-stage" bild från fotograferingen med Made ;)

Heeeeeeeeeeej där!
Det var miljoner år sen jag blogga känns det som. Har tyvärr inte haft tid till det! Tänkte att jag bara skulle uppdatera om hur allting ser ut just nu: Förra veckan blev som sagt jag och Jonna fotograferade. Made och jag var lite överallt i Kristinehamn den kvällen, sen hem till mig och åt glass! Jobbade hela helgen. Och på SÖNDAG! Då åkte jag och min mormor till Örebro och tittade på en lägenhet! Efter massa krångel hit och dit nu har vi äntligen fått den! Det kommer vara mormors lägenhet och jag kommer vara inneboende hos henne till en början. Dock bor jag där själv ett tag eftersom mormor måste vara i Degerfors med morfar nu när han är sjuk. Som tur är har jag Amanda om det blir ensamt! Fan va bra det blir det här!!

Anyway. Nu måste jag fixa skitfort för jag ska till Karlskoga och möta upp Madde. Vi ska fika och gå på stan tiiep. Ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0