bästa starten

Heeeeeeeej älskade Sverige!
Fattar inte att jag kunnat vara ifrån den här klarblå himlen i en hel vecka! Men det har varit värt det!
Saknar min Moa så hela jag gör ont redan och längtar tillbaka till Tjeckien mer än jag trodde jag skulle. Det har varit en så himla rolig, skrattig, JOBBIG, träningsvärkig, förskyld, underbar, solig, shoppig vecka och den bästa starten någonsin på sommarlovet. Jobbigt att det blev så kort tid, men jag hade sjuuuuukt mycket hemlängtan såhär på slutet, så jag är glad att äntligen vara hemma också. Nu ska jag sola, bada, äta glass, åka moped, shoppa, mysa, vara ute hela nätterna och njuta av livet med mina underbara vänner här i Degerfors den sista tiden vi har tillsammans♥

Den här får mig att tänka på Tjeckien direkt - när vi satt på tåget och skrek, alltså SKREK, med i låten påväg till Prag. Åååååååh sakna =(

Kommentarer
Postat av: Moa lillgren

Hej gumman, jag saknar dig som fan! Vi måste prata!! :* <33333

2010-07-01 @ 08:30:00
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0