LUNEDET

Det har varit en obra dag.
Igår var bättre. Men inatt var kass.
Börjar med torsdag: Klassen åkte till Lunedet på klassresa. Vi bada, vi sola, vi satte upp en stort jävla tält(väldigt stort alltså), vi spela fotboll, vi åkte båt(båtrace!!!), vi grilla, vi spela gitarr vid brasan, vi badade igen(iallafall lockness), vi myste osvosvosv. Det bästa var kvällen, då jag, Jerri, Ågren och Larsson tog ut båten igen och fiskade i drygt 2 timmar. Det var så jävla kul!! Ågren blev kåt när han fick napp och Jerry fick en 0.5 kg aborre med ett metspö. Haha fettkul var det. Kommer sakna dom så mycket när vi går olika håll =/ Well well, natten var inte så bra. Men jag dog inte, och jag fick sova på ett torrt golv, på torra kuddar under ett torrt täcke redan vid 4 som tur var. Bättre.
Idag har varit skitjobbig. Saknar Moa nu och vill bara härifrån ett tag. Otroligt passande att jag faktiskt ska det på söndag redan, i 2 hela veckor! Tack och lov.
Nu ska jag ta tillbaka de 8 timmar jag blev av med inatt.


you've now given me the eyes to see who you truly are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0