rimbo -> degerfors

Åkte hem igår från Rimbo för att vara med på avslutningen i nian. Den var underbar, fast jag grät och grät och grät. Kommer sakna alla här, alla i 9C, alla i 9A, alla jättebra andra människor och alla lärare haha. Kommer sakna att vi är som en stor galen familj i klassen och jag saknar redan nu alla minnen.
Åker tillbaka till världens bästa Moa och LebbBecki idag som tränar för fullt borta på andra sidan Sverige! Ska bli jättetråkigt att inte kunna vara med mina flickor här i degerfors ikväll men också kul att få skratta med min storasyster och lillasyster(du får bli din nya titel Becka).


Kimberly, Madelene, Josephine, Sally, Amanda och Jonna





Cry. Vet inte hur jag kommer klara mig utan min trygghet i framtiden. Orkar inte utan dig älskling..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0