8 hundra grader

Det va UNDERBART väder i Degerfors idag. Så direkt efter skolan tog Madelene och jag mopparna och Ellen med oss till mölle för en hel eftermiddag på stranden. Det var sååååååååå härligt! Solade och badade mellan kl. 3 och 6 ungefär: Vattnet var så skönt! Och solen stekte perfekt! Simmade ut till en liten flytbrygga som finns där och låg där ett tag också. Fick nostalgivibbar av att vara på mölle med Madelene och Ellen, brukade ju alltid vara där i 4-6an.

Lite nyttigt hann jag med idag också. Madelene och jag la ut filtar på min gård när vi kommit hem och pluggade matte med min mormor och min vosse Laban. Sjukt bra att ha en mattelärare i släkten! (Laban alltså..)




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥Söta tår ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0