boda borg

Hallå!
Jag har haft en riktigt riktigt bra start på det här lovet må jag säga. Igår var jag och Sofia hos Sofie. Vi gick och köpte lite smått och gott+kebabsallad och sen när vi kom hem till Sofie satt vi i hennes kök med tända ljus och prata om massa djupa saker. Hehe det var jättemysigt. Resten bestod av så det kan låta, new moon och bortkastad red bull.
Idag gick jag och Sofie upp vid 12 och gjorde livets frukost(hehehehe sofie). Sen fick en underbar idé! Men innan vi gick igenom med den åkte vi hem hennes mami till Marieberg och titta affärer och åt sallad på Paco's. På kvällen träna jag och det gick helt okej faktiskt! Och SEN hände det roligaste, för då åkte jag, Sofie, Fia och Vicky till Karlskoga och Boda Boooorg! We were awesome! SJU stämplar gott folk!

Imorgon ska jag upp halv 10 och träna 11.15. Jag är så taggad, men ska se ett avsnitt true blood nu och sova sen. Är ensam ikväll eftersom Kimberly är i Stockholm. Imorgon ska hon till MIKA's och bli fotad. Lycka till gumman!!
Godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0