fathers day

Idag(igår) var det fars dag. Igår(iförrgår) kom mamsi och Gustaf hit till Örebro och plockade upp mig. Vi åkte till Degerfors och kollade på film och umgicks. Idag(igår) åkte Ebbe och jag, men tanke på omständigheterna, med pappsen på en biltur.

And guess what folks? Jag övningskörde första gången idag! And guess what en annan sak? Jag fick inte ETT ENDA kärringstopp!! Vi åt på max och sen körde pappa hem mig till mamma igen. Vi packade och sen drog vi upp till råbäck! ;) Jag åkte ca en mil på en liten landsväg! Det tyckte jag var helt amazing först, men sen kommer det riktigt tuffa... Jag åkte till karlskoga! Kan ni fatta?? Första gången ever!! Dock var det bara en automatbil när jag åkte med mamma men ändå! Känner mig som en ny människa ;) Hahahah!




Pappi och jag

Kommentarer
Postat av: kimberly

idag(igår) igår(iförrigår) whaaaat :D hahah söt gumman

2010-11-15 @ 11:21:27
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/
Postat av: PolishPig

Bra Sally!

Du fixar körkortet hur enkelt som helst om två år! Den som kan göra piruetter på is kan helt säkert köra bil också..

2010-11-25 @ 21:24:26
URL: http://polishpixelpig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0