hurryhurry and missmiss







Var lite dålig på att uppdatera igår, men det hände inte allt för mycket så det är väl ganska lugnt. I tisdags var jag iallafall hos Sofie och åt upp hela min pepparkaksdeg jag bakat hehehe. Kom hem sent och hoppa i säng direkt med Kimberly hahaha. Nej men vi såg iallafall på Forrest Gump och det slutade med att jag somnade i hennes säng. Igår tränade jag vid halv 3, sen kom mormor med 4 kassar mat, sen gick hon och jag ut och åt mat på Rosalie Deli och sen tränade jag vid 10-11. Det slutade likadant då också, fast den här gången såg vi först Letters to Julia och sedan somna jag igen i Kimberlys säng till Blades of Glory (kung!!)

Nej hörni, nu ska jag skynda mig för jag ska träffa Amanda på stan vid 20 i tolv. Hurry hurry!



Hittade lite bilder från förra våren. Saknar ALLA mina bröder rätt så rejält. Kom precis på att vi nu alla lever på olika ställen..

Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren!

Du är så underbart vacker gumman :*

Ser att du har hjärt-halvan runt halsen :) söööötttt <3

2010-11-04 @ 12:25:09
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0