i love you, dude







Bilder från igår.

Har varit kass på att vara aktiv senast tyvärr. Tänkte berätta lite hur allt ser ut.
Igår kom min sääri hit till Kimberly och mig på besök och stannade tills idag. Har saknat min sötnos så himla himla mycket och det var så jäkla kul att träffa henne igen! I helgen åker jag till Degerfors och henne istället.
Vi vimsade runt lite på stan, gick i affärer, hängde med kimberly när hon skulle skriva in sig till en modevisning kan man säga, tog lite kort osvosv. På kvällen träna jag.

Idag har jag tagit det luugnt. Pluggat svenska och skrivit ner en massa nyckelord till engelskaredovisningen imorgon. Jag och kimberly storhandla förut äntligen så nu har jag mjölk och bröd och det nya flashiga smöret FLORA i kylskåpet bl.a. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0