issues

Kom precis hem från mellringe. Jag och Sofie skulle plugga fysik men hennes dator från 1863 var det som hindrade oss, again. Hehe. Tog med mig nudlar för jag inte hann äta hemma haha, och sen när jag åkte hem fick jag med mig ett äpple, en banan och en apelsin av hennes mami! Naaaaew!

Alltså jag har aldrig varit med om något sånt skitväder! Jo kanske, men inte när jag varit beroende av en buss! När jag skulle till Sofie satt jag i typ 40 minuter och väntade på bussen. Grrrrr. När jag väl kom på krånglade ALLT. Dörren gick inte att stänga, alla lampor började blinka och gå sönder och inte nog med det var bussen proppfull. Efter vi stått i kanske 7 minuter kommer de två bussarna samtidigt som var mer än en halvtimma sena. Så jag hoppa ut och gick på en av de andra bussarna. Suck. Nu har de tydligen stannat alla bussar i Örebro också. Herreguuuuud..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0