it's the wrong kind of way to be thinking of you







Nu är jag "sjuk" igen. TREDJE gången den här hösten nu som jag får någon jäkla magsjuka. Men min pappa säger att jag har stressmage, hehehehe, kan vara. Så nu ska jag börja käka medicin mot det.

Igår iallafall var jag hos världens bästa Jonna äntligen. Sötis Rebecca var också med och det var jättekul att träffa dem båda igen. Vi drack te och pratade om allt möjligt och sen var Becca tvungen att åka hem. Jag blev bjuden på middag av Jonnas goa familj också, så gulliga är dem.
Lite senare på kvällen fick vi besök av två moppepojkar, hehe, äntligen stora nog typ ;) Vi åkte hem till Simon en snabbis och det kändes lite som en reunion. Var länge sen vi alla gjorde något tsm. Hade jättekul med Addes leksak från ett kinderägg typ och sen åkte jag och Jonna hem vid 10. Tog världens härligaste fotbad, målade alla naglar och åt lite kladdkaka.

Sen åkte jag hem, sov, vakna, åkte till Örebro, städa, mådde dåligt, blev upphämtad och nu är jag här. Suck.



Har inga nya att bjuda på tyvärr. En "nyklippt" bild från i somras.



Kommentarer
Postat av: Jonna

20 november!!!!!!!

2010-11-08 @ 15:16:34
URL: http://jwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0