störst, bäst, starkast




Idag har jag inte varit i skolan. Visste att det skulle bli så här med tanke på hur min mage var igår kväll igen. MEN det är sånt som händer ibland och jag är mycket, mycket, mycket, mycket mindre stressad nu. Det kanske var nyttigt med en dag ifrån allt. Känns som jag har en miljon mindre saker som lyfts från mina axlar. Hehe. Har alltså städat HELA lägenheten, including möblerat om mitt rum mm. Momor kom förbi och diskade ALLT. Tack och lov. Sen har jag läst klart historian, gjort odyséen och räknat matte. Nu ska jag försöka skriva klart min Engelska + börja på svenska boken. Puh.

Imorgon är jag PIGG GLAD OCH BÄST. Ses då istället :)

Kommentarer
Postat av: Moa syster Lindgren

Åh du är så underbart vacker!! Men syster, jag älskar att diska vi skulle passa perfekt ihop i en lägenhet :-D <33333

2010-11-25 @ 17:47:33
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0