great stuff

Nu sitter jag vid Sofies dator från 1863. Den går en halv decimeter i timmen. Sov här igår till idag serni! Det blev alltså inte riktigt som planerat men jag är glad hur det sluta :D Inte Sofie dock för hon är nu gul. Men hon passar som kyckling. Vi har ätit frukost på hennes veranda idag och det var godare än vad det skulle varit inne tror jag. Sen så spelade vi nästan ut hela GH och när vi fastna vid en boss och sen klarade den tror jag hela hennes kvarter hörde oss! hehehe
 
Nu ska jag åka till lägenheten, sen degerfors, sen kristinehamn. Hm. Sen antar jag att jag åker tillbaka till Degerfors eller något. Och imorgon åker jag till Örebro igen och då har jag en Jonna med mig.


En sofie som tar egofoton med min kamera

(obs: det tog en timme att göra detta inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0