magic

Hejdär. Har varit riktigt riktigt dålig på det här med bloggen i helgen. Jag har haft fullt upp serniii

På lördagen kom Madde till mig. Vi fika på stan, prata, skratta, filma in konstiga filmer as usual. Mys. På kvällen gick vi några tjejer(Madde, Kimberly, Karin och hennes två kompisar från dalarna och jag) till en restaurang och åt! Suuupermysigt och vi kände oss riktigt sofistikerade, med våra rabattkuponger och så.. Haha! Efter det skulle vi dra vidare på någon fest men det blev inte så. Låg ute i skogen och inga bussar gick. Så vi stannade hemma och mös med godis istället och somnade rätt så tidigt.

SÖNDAG VAR PLUGGIG och soft. Tog det lugnt större delen och gjorde klart massa saker som behövde göras. På eftermiddagen tränade jag 2 timmar, gym, och det var sååå skönt. Måste börja komma in i rutin nu..  Så har det sett ut typ. På kvällen igår fick jag och Kimberly besök också och det slutade med att jag inte kom i säng förrän 3. Men det var det värt. Har inte haft så kul in a loooong time! Hehe
 
 
Felice, jag och Sofisen i fredags PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0