peaceful


Se där se där, en till bild från John Bauer bilderna som Richard tog!

Appro på det ska han kanske komma hit nästnästa helg!! Jag tipsade om Kimberly, att hon vill bli modell(vilket är rätt så givet eller hur?!), och han blev väldigt intresserad! Han vill både ta John Bauer foton med oss och vanliga, modellbilder på Kimberly! Åh saknar min bror så jag spricker snart och ska bli så roligt att se han snart igen!

Glöm inte hans grymma hemsida HÄR

Annars idag har vi bara softat. Jag kom hem vid 3 någon gång från Degerfors. Var skittrött men slängde mig på läxorna direkt, så nu är äntligen Naturkunskapen klar och inskickad. Har dock 5 miljarder saker kvar att göra. Suck..
Ska käka glass och titta på film nu tror jag. Härligt. Skönt med sovmorgon imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0